Data e postimit: 2020-03-06 17:05:09
Lexime: 2907
Epopeja E UÇK-ës
Lloji: Ese vleresuese
Tema: UÇK-eja
Autori: Edison Tahiraj
Shkolla: Shote Galica Runik
Klasa: 6
Qyteti: Radisheve Skenderaj
E-mail: edison.t13@gmail.com


Epopeja e UCK ka ndodhur tri dite me 6,7 dhe,8 mars. Kjo betej ndryshe eshte quajtur edhe beteja e "JASHAREVE". Kjo beteje ka ndodhur ndermjet familjes se Jashareve qe une kam respekt te madh per ta dhe ndermjrt trupave militare serrebe. Ata pushkatuan nga femilejet e vegjel e deri te mushuarit pa medhire. Nga kjo beteje rane deshmor 52 anetare te familjes se Jashareve por vetem Besarta e Bekim Jashari qe atehere ishte ne Gjermani shpetuan qe sot jane plot shendet. Ne sot e gezojme lirine, vetem kur derdhen e sakrifuan trimat shqipetare.

Vepra te ngjashme
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: Fatlinda Bici · Lloji: Poezi lirike · Tema: clirimi i Shqiperise
70vjetori i clirimit te Shqiperise Ishte si nje kthim ne diten e lirise Shume trima luftetare jeten e flijuan Shume atdhetare per atdheun u shuan Pikoi loti nenes,pikoi loti fmis Pikoi loti gruas,pikoi loti vllaznis U mbulua vendi me gjak trimeror ...
Autori: Besalb Kërçuku · Lloji: Poezi kolone · Tema: 100 Vjetori i Shqiperise
100 vjetori po afron… I madh e I vogel po gezon Qe nga lashtesia e gjer me sot Trimat qe rane per liri do te kujtojne. Cdo pellembe te tokes shqipetare, Trimat me gjak e lane. Trima te shumte ka nxjerre kjo toke E me gishta ti numeroje, perser...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e nenes
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vetem muaji mars por per popullin dhe te gjitha trojet shqipetare eshte dhe do jete DITA ME E RENDEDISHME "8 MARSI DITA E NENES". ME RESPEKT TE MADH EDISON...
Autori: Mirela isufi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja ime
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tragjedi qe i ka ndodhur shoqes sime se klases.Shqetesim me te madh nuk kam ndier asnjeher me par,sepse tanime at shoqe nuk mund ta takoj me.Ishte pushim dhe...
Autori: Donika Maqaj · Lloji: Te tjera · Tema: Jeta,Deshprimet
Jeta...Ndonjeher te ben te ballafaqohesh me shume sfida por prap ka nje zgjidhje mbrapa teje thjesht duhet zbuluar..Jam aq e deshpruar nga ca gjera sa qe nuk e di se nese do kthehem ne nje vajze te lumtur...Por sapo u ktheva ajo qe isha me ndihmen e famil...
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Analize letrare · Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
Autori: naile gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 7-marsi
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane. me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne korqe.mesuesi i pare ne kete shkolle ishte Pandeli Sotiri. Poahtu me 5,6,7 mars u vra familja e komandantit legjendar adem jashari.Kjo familje u vra per hi...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: Lirigzona Bunjaku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Edua familjen
Familjes E dua nënën që më lindi. E dua baban që më rriti. I dua vëllezrit që më ndihmojn. E dua motrën që më gëzoi. ...
Autori: Lirigzona Bunjaku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Edua familjen
Familjes E dua nënën që më lindi. E dua baban që më rriti. I dua vëllezrit që më ndihmojn. E dua motrën që më gëzoi. ...
Autori: Anaili · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret e atdheut
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...




Komentet e fundit!

Emri: hahahha
Email: artansyla-99@hotmail.com
Komenti: hahahahahha sa bejn 3=4 hahahhahahhaha



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com